advertisement

昨日見到電視報 “依家3度”,簡直不敢相信自己的眼睛!這是香港嗎?!

 

IMG_7995

 

相信大家都好凍,今日仲凍到唔駛返學,朝早得5度,聽日雖然回暖小小但都只是10度左右,家長們肯定擔心小朋友著得唔夠暖,所以將小朋友包到成隻糉咁,又或只會見到佢地對眼….

 

 How-To-Bundle-Up-Your-Kids-For-Cold-Weather

 

當然,天氣咁凍小朋友保暖係好應該,不過據資深老師所言: 希望家長都聽下勸告,幫小朋友著既衫,係可以方便除到既,因為學校真係唔會凍到點樣,諗下,一個班房成20 至30幾人,有時真係幾焗!

 

回想下放學時有沒有見到老師著哂褸同戴頸巾?

多數老師一係就將長袖衫拉高,又或就咁長袖衫。加上小朋友活動量大,成日熱到成頭汗,要老師幫佢地除褸,同埋活動都唔方便,好多時佢地去洗手間真係連褲都除唔到…。

 

但講真老師好多時都唔敢除…因為驚小朋友已經出哂汗,一除會攝親。家長們不如考慮下,著一件羊毛底衫,下身可斟酌再著一件薄的打底長褲,然後著校服 +校褸,之後加上頸巾、手套、暖包等,最後再穿上學校既羽绒(通常有)係面,因為始終係返學,唔係去街呀。
咁樣,小朋友就唔會著太多,又確保佢地唔會凍。其實如果真係凍,老師分分鐘緊張過家長呢!

 

09_165508

UNIQLO (Kids) Heattech extra warm 緊身打底長褲 HK$79

Picture2

PETITE BATEAU 全棉長袖底衫  HK$210

3歲以下小朋友晚上還是可以著連體睡衣呀,這個年紀的小朋友多數仲未識半夜自己蓋被呀..

2-1

GAP (baby)一件式連體睡衣 (up to 110am) HK$149

 

祝: 保暖愉快。