advertisement

 

老夫老妻最怕的節日之一其實是情人節,點解?識左隔來果位10年有多,情人節該送的、該收的、該說的、該做的全部試勻晒,怎樣可以過的或送的有新意小小?其實都已經是老夫老妻,不如開誠佈公,以前不敢送的、怕破壞形象的、怕俾人鬧爆的,例如…. 脫毛療程或活髮療程之類,依家可以啩,大家都咁熟咯…

 

 shutterstock_220636720

 

To: Daddy

爸爸唔開口問,但係邊個人唔貪靚呀,如果有脫髮問題當然想解決喇,常見的脫髮問題多與遺傳及荷爾蒙影響有關,而精神、情緒壓力、同藥物都會使脫髮情況惡化。根據2012年的全球性統計,全球已有近28萬名人次接受了植髮手術,較2008年上升11%,植髮已被學界公認為解決「男性型脫髮」(俗稱「M字額」、「地中海」)的主要修復方法。依家植髮手術已經能將創傷性大大減低,同時護理程序簡化左,成功率高、康復進度快。除左最新的分段激光導入療法,仲有個人化基因治療配方,而且會診室等具高私隱度,媽咪如果送呢份禮物絕對夠晒「實用」,有脫髮問題既爸爸亦都唔駛怕醜喇。

 

 DrEricLamInteriors_002_resized

DrEricLamInteriors_006_resized

中環 HAIRWORKS 專業醫學植髮中心

 

 

 

To: Mommy

脫毛療程對女性朋友來說絕不陌生,但係有左小朋友之後唔係好似以前咁自由,如果響屋企能有效又安全的自己搞定,絕對方便得多。今次小編想推介 ILUMINAGE BEAUTY推出既脫毛機,適用於所有皮膚類型而且能有效去除絕大部分顏色的毛髮,包括天然金色、深褐色或黑色。手提式設計能更仔細為全身脫毛,細部位例如腋下、比堅尼位、面頰、下巴、上唇等都得。用法都好簡單,在想脫毛的位置shave 走毛髮先,然後開動脫毛機,選擇需要的強度(低、中、高),緊貼皮膚慢慢移動。一星期進行一次,完成七星期的療程後,毛髮減少多達92%!從此媽咪可以安坐家中舒適地脫毛,並確保私隱。但係由於呢種脫毛髮都係屬於彩光的ㄧ種,孕婦都係唔適用呀,同埋千祈唔好俾小朋友拿到呀!

Iluminage_Touch_Mini_ALT_Scene_D_CMYK

ILUMINAGE Precise Touch 專業家用脫毛器  HK$ 2, 200

 

脫毛之後的光滑身軀,在特別的日子著上性感小小的內衣更顯風情,來自英國的AGENT PROVOCATEUR 精緻得來又夠晒誘人。

 

Agent Provocateur_BRIANA

HK $2,870 (全套)

Agent Provocateur_ABBEY Wedding Kimono

HK $9,225