advertisement

2016香港書展將於7月20至26日於香港會議展覽中心舉行,趁這個時間感染閱讀的好習慣,讓自己和孩子都遠離一下電子產品吧!

首先推薦明報出版社出版,作者趙榮德的《不一樣的怪獸家長》。

Picture3

對孩子過分保護,事事以子女為中心、凡事投訴、蠻不講理…在美國,有人把怪獸家長稱為直升機家長(helicopter parent) ,形容他們就像為孩子解決問題的空降直升機一樣,在孩子的四周盤旋,經常向學校申訴,把自己當成消費者,過分保護小朋友,又把教育孩子的責任全部推予學校。升學教育專家趙榮德(趙Sir)從選校、考試、學習、生活時事等多個角度出發,分享讓孩子快樂成長的要訣。

 

第二本是令小編覺得笑中帶淚,由幼稚園老師Vvinnie所寫的《真‧幼稚園老師》。

Picture5

一份行外人覺得淨係陪小朋友玩嘅工,日日淨係陪小朋友唱吓歌,教吓ABC,玩吓......就準時放工,一份行內人就知有返工無收工嘅工,日日要教唱兒歌讀兒歌、教中英文,之後同佢哋玩體能、學音樂,仲要教佢哋常規,日日基本禮儀禮貌 ,係non-stop 至少3小時嘅  talk show,對住係至少15個人仔,至多可以係30幾......佢哋放咗學,就要預備好聽日嘅簿、蓋手冊、改簿......有時仲要帶興趣班、課外活動,返到屋企就係教案反思......無論你能力係點,你總有嘢要帶返去做、你總要面帶笑容去面對小朋友。呢份工叫作「幼稚園老師」。精彩內容包括:寶寶好熱,但寶寶不說 / 媽媽雖然很疲倦 /一場大龍鳳/ You Are My Superman/ 到底有無跟功課?

兩本都係會令家長重新思考的好書。

 

而小朋友最鍾意的Barbie同Thomas & Friends故事書系列都將在書展亮相,引發更多小朋友對閱讀產生興趣。同時,書展上更會獨家發售限量版!(尖叫吧~~~)當中包括: 8張開心樂園餐美食劵、全套8本Barbie和Thomas & Friends故事書以及珍藏版Barbie娃娃與Thomas & Friends Mega Bloks積木火車各一件。而全港首個以Thomas & Friends【為主題的麥當勞餐廳將於7月23日在鑽石山荷里活廣場登場,餐廳將以一系列Thomas & Friends主題內容裝潢供顧客拍攝留影。而以Barbie為主題的麥當勞餐廳將於7月29日於奧海城誕生,餐廳會展示Barbie職業系列公仔,令小朋友進入Barbie的美麗世界。

Book Fair Gift Set Boxes (HKD319)

麥當勞開心樂園餐Barbie及Thomas & Friends故事書系列連玩具禮盒套裝HK $318

而7月29至8月25日期間,每個麥當勞開心樂園餐會附有全新系列之Barbie和Thomas & Friends主題故事書乙本,共8本故事書分階段推出,但數量有限,換完即止呀!