advertisement

大熱天時去沙灘游水玩沙食雪條,對小朋友真係一個好的活動,但對一衆愛美的媽媽真係好大掙扎,所以一定要認真撰擇防曬用品!如何選擇防曬用品?我之前己有文章詳细介绍,可参考下!今次主想分享下同仔仔在沙灘上左一堂好好的生物課的趣事。

 

首先我仔仔成日遊魂四圍望坐唔定,其實呢個係一個發掘既過程,比佢地接觸唔同既野,要佢親身經歷。今天上天文台睇潮汐報告, 由上午10:00 開始潮退,…HaHa,真係啱啦,可以上下生物課。

 

點解係生物課?

 

因為平時去沙灘的活動多數係游水、玩沙、食雪條、水槍等,但正值潮退,在沙灘旁的岩石會露出水面, 而在岩石佈滿好多好多尖利的蠔殻、青口、尖螺等等,好多家長都會阻止小朋友接近,以免受傷,但如果小心d 係可以避免受傷,而這岩石所佈滿的蠔殻、青口、尖螺等等係天然的寶庫,可為小朋友帶來好多探索樂趣。

 

好似今次探索,我哋揾到海膽、魚仔、蟹仔、螺及寄居蟹,好豐富呀!亞他不斷的嘩!嘩!面上流露的興奮驚喜,唔會在一衆玩具及公園可見到,真令人回味!

a

b

 

可以從零距離觀察探索這些生物, 這機會唔係書本及網上可以學到,之後我要求仔仔觸摸下,佢由好怕到慢慢摸下, 再到放在手上影相,過程充滿喜樂!

 

c

 

讀萬卷書, 不如行萬里路.
小小探索, 發掘無窮智慧.
Happy~Happy~Sunny Day

 

重溫我嘅夏天選購防曬產品小貼士 http://goo.gl/x5WKQp