advertisement

34歲韓國女演員全智賢宣佈年初三於首爾峨山醫院為結婚近4年嘅老公崔俊赫誕下猴B仔,母子平安,不過就貫徹低調作風,未有透露其他訊息,都係既,至緊要好好休息呀。

 

201510301294612

 

剛生完B嘅全智賢會主力坐月養身,據聞全智賢預咗坐月要駛近27萬港元,選擇的坐月中心院內連水都是提供瑞士產高級礦泉水,而全智賢將獲厚待,唔會同其他產婦一齊餵奶。

 

全智賢去年7月宣佈陀B之後開始減產,去年年尾更停工安胎,今日生完B,好多粉絲除咗關心女神身體狀況外,都好緊張佢究竟幾時復出,全智賢所屬的經理人公司「文化倉庫」則發表消息:「全智賢以及嬰兒二人情況健康,希望大家祝福剛迎來新家庭成員的全智賢,很快她就會帶給大家好的作品。」

 

不過據消息人士指出都要2016下半年先復工,傳計劃下半年孖李敏鎬拍浪漫喜劇復出,李敏鎬方面亦回應正商討細節,似乎成數好高。

 

20160123052859354

 

不論如何,恭喜全智賢!