advertisement

兩公婆結婚耐左,其實都不一定會失去甜蜜感覺,小秘訣係你如何去不斷翻新一段感情。對象就實係呢個架喇,你要對住呢個人一世又唔想悶,點都要諗D方法去維持。當然每對夫妻所做既都不同啦,聽過有D會臨訓前傾計,一有時間會兩公婆去拍拖旅行等。而我地因為無人幫手湊仔,基本上二人世界係難事,幸運既係,我地都好鐘意自己D仔,所以好享受去邊都拖住兩件既時光。D仔大左,老公又鐘意自己帶佢地去踩板車咁,等我可以響屋企休息。雖然我地兩公婆好少二人世界, 但我地最快樂既係講無聊野,哈哈!成日講埋晒D無聊野我地就會大笑,可能我爛笑啦,通常老公哄我既方法唔係買禮物,而係講笑。

 

shutterstock_254709199

其實兩公婆點樣相處都好,我覺得有互相感激同欣賞既心係最重要!感激對方為家庭付出,縮小自己放大對方,因為當你多D感激同欣賞對方,你就會事事錫住佢,覺得自己真係嫁(娶)得好喇,良性循環,咁就會相親相愛!反之,如果將自己放大,覺得只有自己對屋企付出,唔識感激對方的好,你會漸漸無左歸屬感,對另一半愈來愈淡。呢個時候,其實好需要一個反省,回到原本,究竟當初為咩同佢結婚? 當初愛呢個人,欣賞呢個人既心去左邊? 唔止欣賞,係愛到要嫁(娶)佢返屋企日對夜對喎!無錯,時間係會將好多感覺淡忘,但只要你認真回想一下,不難尋找返當日愛既感覺。大小都好,多做一D甜蜜既事,就能夠維持一段美滿既婚姻。由今日開始,多D 欣賞同感激你既另一半,祝大家都婚姻快樂!