advertisement

1

 

大家都知道守紀律同服從,對小朋友嚟講係非常重要。而我既紀律同服從性並唔係我媽咪教,而係響學校學返嚟。因為我媽咪從小對我極度縱容,佢錫得我好緊要,我響屋企一直過住非常無紀律,大小姐一般嘅生活。記得細個一話唔舒服就唔使返學架喇,小學成績好好係因為我有小聰明,一上到中學真係要讀書嘅,咪衰晒囉!我媽咪係完全唔會迫我讀書,我讀得夜佢會叫我快D訓覺架,我成績差又唔會鬧,我諗佢係錫我錫到失去理智果種,方向錯左。因為響屋企比人縱大,我個人任性到呢....之後踏入青春期,反叛到爆,真係激到佢生蝦咁跳!哈哈哈!無辦法啦,自己縱出黎自己受返晒。

 

其實讀大學果時搬左出去住,已經開始過返正常人既生活架喇,因為咩都要自己攪掂丫嘛。而家有左小朋友,不能再任性了,加上有我自己呢個咁大既反面教材,我更加知道小朋友係一定唔可以縱!真係錫佢,就更加要教好佢,做事要有規有矩有責任!我係女仔都仲OK,好彩既話嫁到個好老公,總算有人接手。但我果兩個係仔,咁縱法真係變廢人,害左佢地一世架。幸運地我可以自己一手一腳湊,自己教導呔細。因為小朋友,學好三年,學壞只需要一時三刻,如果佢地比我媽咪湊就大鑊喇......

 

舉個例子,我媽咪嚟湊孫呢,佢會用湊我果套方法去縱容佢地。呔仔細細有時食飯食得慢,我知我唔在場,佢梗係餵佢地,成5,6歲都餵,仲要追住餵架喎!好喇,我比足時間,亦講左限時食唔晒就唔可以去公園喇。結果食左一個半鐘,無得去啦!我媽咪就會話,帶佢地去啦,唔好咁掃興,仲話佢地而家飽,到肚餓時想食自然會食架啦,又叫我唔使咁緊張等。仲要比我聽到佢教呔細覺得飽,就同媽咪講話飽,再食就會嘔喎!攪到而家兩隻野食半碗就話飽到嘔。OK!飽到嘔,咁咪一直坐到肚餓時再食埋果半碗佢囉!唉,我諗我媽咪唔明咩叫紀律,紀律係要食野嘅時候食野,訓覺嘅時候訓覺。而唔係我鍾意幾時食就幾時食,我唔眼訓就唔使訓......同埋獎罰分明好重要,講左獎就獎,罰就罰,否則以後父母嘅說話都變成廢話了。縱同錫,真係一線之差,用錯方法嘅話,真係愛你變成害你。