advertisement

shutterstock_92586154_s

 

相信好多父母都同我一樣,發現小朋友有咩問題時,就會好努力研究果樣野。醫學問題、心理問題、精神問題等,唔接觸過,都唔知原來咁多奇怪病學。當然啦,唔識好過識,唔識代表未接觸過,即係屋企無人中過招。我算好幸運了,之前講過細細嘅濕疹,大家 google 返「濕疹 shemom 呔媽」呢 D 字眼都會搵到文章的。呔仔就多野 D,哮喘大家都容易搵到資料架喇,今次會分2篇文章講下呔仔發生過嘅2樣古怪野。

 

1. 「愛麗斯仙境症」

 

「愛麗斯仙境症」的英文是:Alice in Wonderland syndrome。 症如其名,特徵係病人睇野時,好似愛麗斯夢遊仙境咁,景象變遠同縮小,小到咩程度我真係唔知,未親身經歷過,但據呔仔所講,係我個頭細到佢用2隻手嘅拇指、食指拼埋扮圓形咁細。事緣前幾個月某日,呔仔臨瞓前突然同我講,地下 D 野變到好 mini 呀!我以為佢講笑,佢話係真架,你都好細粒。果刻我個心都離埋,以為佢視力突然有問題,咩視網膜脫落之類,叫佢合埋眼休息一陣,1分鐘左右再打開眼時,佢話正常返,無事了。咁我都唔係好為意,點知連續幾日都有咁情況,維持時間仲愈來愈耐,成半個鐘都試過。其實第2日已打去問醫生,約眼科全面驗查,但都要排症排一星期,果幾日就惟有觀察同記錄變化。

 

自己上網睇資料又問卜友,發現原來都有小朋友有咁情況,呢個症狀叫「愛麗斯仙境症」,睇野會突然變遠變細,小朋友大病後或身體發炎症後會容易引發,屬過渡性的,時間過左會自然消失。由於呔仔發生時就係腸胃炎左10日之後,咁個心都定 D,唔係對眼有事,係身體對大病後嘅反應。不過呢 D都係自己諗,始終睇眼科驗查左先安心嘅。幸好醫生驗查完佢視力和眼底都正常,應該都係因為大病後引起,唔需要 follow up,如果持續再發生先再搵醫生,又或者長期持續,就有需要做腦掃描搵下係咪其他問題。

 

好彩地,睇完眼科之後試過1次,之後都無再發生過。咁相信就係因為呔仔腸胃炎後,身體產生變化併發「愛麗斯症」喇。有時都會諗,做咩次次都係呔仔架?!但回心一想,其實人生中咁多艱難咁多經歷,呔仔呢 D 小事又算得係咩呢?多左呢 D 怪事發生,我都平常心面對了,正常就醫,做左自己本分,其他野就由天安排吧!