advertisement

潮媽們仲有冇keep 住 “women’s talk” 呀? 唔好因為做左媽咪就犧牲同閨密們的聚會喎,不如約在其中一位閨密屋企輕鬆整「沙茶鮮蝦粉絲煲」,一路傾一路食,仲唔駛怕熱量超標!

 

Tiger Prawns and Glass Noodle with Sacha Sauce

 

 

材料:
虎蝦8 隻、粉絲1 束、紅椒1/2 個、蒜蓉 1 茶匙。

 

調味料:
生抽1 茶匙、糖1/2 茶匙、沙茶醬1 湯匙、水300 毫升。

 

烹調步驟
・ 先將蝦洗淨、剪鬚,用牙籤挑除腸泥;粉絲泡水至軟身、瀝乾;紅椒切小粒備用。
・ 先下油到LE CREUSET花形鍋,以中火預熱約3 分鐘,將蝦兩面煎至焦脆, 再放入蒜蓉和紅椒拌炒,將蝦盛,備用。
・ 加入所有調味料,以小火約3 分鐘,再加入浸軟的粉絲約1 分鐘至入 味。
・ 將蝦放上面,即成。

 

烹調小貼士
LE CREUSET 重身的煲蓋能有效存熱鎖水,可以利用細火食,令食物更入味和更有口感。