advertisement

夏天來了! 防曬梗係重要,尤其是對於小朋友嬌嫩的肌膚,小時候做好防曬等於是幫她/他奠定一生好皮膚的基礎。

kids30

護日朗小童防曬乳 HK$168/ 50ml

 

但小編更加重視的是防蚊!!

出去戶外地方,防蚊產品必不離手,有時即使在家都會被蚊「偷親一口」。有沒有試過無論塗蚊怕水塗得多頻密,身上貼了多少片防蚊貼,都一樣有蚊埋身,如果係,你就係「惹蚊族」的一員了,以下是蚊既至愛目標,你中左幾個?

 

首先,蚊/蠓係點樣「偵測」牠們的「目標」?

蚊係靠我們呼出來的二氧化碳,作為牠們的氣味源,牠們對二氧化碳排量高的生物非常敏感,而活動量愈大,二氧化碳排放量也愈高,愈是蚊子至愛對象,例如: 鐘意周圍走既小朋友。同時,體溫高都容易被蚊叮咬。

另外一個氣味源係流汗多以及分泌物多的人,例如女士來M既時候,都容易招惹蚊子。

最後,就係酸性體質的人,而愛吃肉的人血液容易變酸,自然而然變成蚊的目標之一。

所以,運動後、體味重(蚊都好鐘意腳汗氣味)、孕婦、小朋友等,都係蚊的目標。

而蚊咬之後的皮膚紅腫痕癢,是一種過敏反應,這些反應因人而異(如體質、皮膚易敏感),但一般小朋友的反應比較嚴重。小朋友最好保持指甲短且乾淨,以免抓傷皮膚,有機會引起細菌感染。

 

蚊怕水選擇眾多,選購的時候應該選避蚊胺(DEET)成分濃度不高於35%、小朋友不應高於20%、或成分天然(例如含有檸檬草、檸檬尤加利)的產品。

 

Tail Swat Body Spray-1000x1000

MOOGOO天然驅蚊液 HK$120/ 200ml

Photo 3_ Cherub Rubs Scatterscreen_resized

趣樂有機防曬防蚊乳 HK$228/ 100ml

 

除了用蚊怕水令蚊子遠離,防蚊離不開由個人衛生、穿衣及飲食做起。頭先講到蚊鐘意酸性體質的人,而多食蔬果,少吃肉,保持鹼性體質,都可以少惹蚊子。

如果都係不幸被蚊叮咬,可以肥皂清洗皮膚,有助中和蚊子的酸性分泌物+ 止癢。鹼性的梳打(baking soda)加水開成糊狀塗抹蚊叮處,都可以紓緩痕癢。