advertisement

韓國護膚品

 

 

暑假岩岩先過,相信好多媽咪都會趁呢段時間帶小朋友去旅行,韓國亦係其中一個極受歡迎 嘅旅遊熱點,而去韓國重點節目之一當然係狂掃護膚品啦! 但係你有冇諗過買韓國護膚品會有咩危機呢?

 

KOREAN SKIN CARE

 

首先,雖然從香港入口外國護膚品及化妝品須貼有中文標籤,列明名稱、成分、有效日期、使用指示等資料,但很多賣韓貨的店舖(特別是水貨店或網店)為了節省成本,或者我地直接在韓國購入的護膚品都沒有依相應規定貼上中文標籤。

 

韓國護膚品危機

 

 

買左呢類產品,除左可能因為睇唔明韓文而誤解本身產品的使用方法,忽略使用該產品的注意事項,不但不能護膚,甚至會傷害皮膚!而且睇唔明產品成分,好容易會令我們誤中致敏陷阱,得不償失!

 

再者,現時大部分護膚品都含有石油副產品──礦物油提煉而成,我地都知道佢對皮膚嘅害處:雖然可以吸附在皮膚表面,做成皮膚柔軟同防止水份流失嘅假象,但其實會妨礙我哋皮膚本身嘅新陳代謝同毛孔呼吸,,長期使用同清潔吾乾淨更會阻塞毛孔,削弱皮膚的防禦力及保濕力,令皮膚更加乾燥及造成暗瘡粉刺,敏感等問題,只不過這些廉價護膚品多加添了一些護膚成份,掩人耳目,令大家視聽混淆。

 

korean skin care

 

 

凡士林正直是礦物油的表表者,你能想像將凡士林塗上臉嗎?完全是把一層膠膜敷在臉上,把臉部毛孔完全堵塞!;而由於礦物油成本低廉,保質期長及穏定,所以很多韓國護膚品都含有礦物油,尤其是平價品牌因價格所限,礦物油幾乎是必須成份!

 

礦物油

 

 

當然,韓系護膚品及化妝品不乏優質產品,因為現在全球也睇好韓國化妝品業,各國投放大量人材及資金開發韓國護膚產品,務求賺一大筆!所以要避開以上嘅危機,除左唔好人云亦云聽人講過話好用就買(有些大熱的所謂韓國護膚品甚至係韓國搵唔到,係由內地炒起嘅國產仿韓產品!),所以事前應做足功課,查清心儀產品嘅成份及用法,以免最後一擇千金買左返嚟都係擺,搽完敷完,過一排先敏感出粒粒再花錢睇醫生,誤中護膚危機就無謂啦!