advertisement

feed photo

【點樣幫BB挑選安全嘅柔濕巾?】

 

面對市面上咁多選擇,媽咪應該點揀安全嘅濕紙巾俾BB用呢?

 

我哋請咗資深婦產科護士及助產士羅宇紅姑娘講解選擇安全柔濕巾嘅小貼士:
「嬰兒免疫系統尚未完備,較難抵抗細菌入侵,建議媽媽可選擇醫護人員推介嘅濕紙巾品牌。另外,近日有不少媽媽關注濕紙巾上的防腐劑問題。其實加入獲歐盟認可的微劑量防腐劑,才可有效阻止微生物及細菌污染,令濕紙巾更加安全衞生。無添加防腐劑、或添加未被認可成分的濕紙巾,反而有機會對BB肌膚造成更大傷害。」

 

#強生嬰兒護膚柔濕巾 獲90%婦產科護士選用,見證安全可靠,各位媽咪可以放心使用啦!
了解更多強生嬰兒產品嘅成分安全資訊:http://goo.gl/IHXUi0

 

而家只要係Johnson’s baby HK facebook fan page玩小遊戲,更有機會會免費得到護膚柔濕巾一份,詳情請登入: http://goo.gl/iHlQDu